well, never mind, we're ugly but we have the music

Nu börjar jag bli nervös. Jag ska spela partille cup imorgon och jag kan inte minnas senast jag lirade handboll.. typ två månader sen. Det ska bli kul att se, och mitt i partille cup ska jag jobba natt. Men det ska bli kul att lära känna nya människor, det har jag gjort rätt mycket nu på sista tiden och det gillar jag. Fast jag gillar inte att vara osäker på mig själv i målet och det kommer jag vara imorgon! Skitsamma, jag kom ju som en räddande ängel hoppas jag så. Haha! Nu sitter jag och väntar på att babe ska sluta jobba så ska vi dra iväg med Emil och kika på handboll, partille cup. Kommer säkerligen bli mindre nervös.. nat.

Det susar fortfarande i mitt huvud från Peace and love, kommer ju inte vara kräsen med kall dricka i framtiden efter denna festivalen. I slutet av veckan vad allt drickbart kokhet och ordet kall existerade inte. Knappt att den var ljummen! Haha. Det man saknade mest när man var där var en riktig toalett och en säng. Haleluja moment när jag kom hem. Saknar det redan i alla fall och Erica som fan.

mycket i mitt liv börjar komma på plats och det känns förjävla bra. Det går bra nu, sieze the day!

olaglig snygghet i borlänge!

- carpe diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0