jag lever.

jajemän foten i kläm som man säger. Nu börjar det dra ihop sig och jag har varit sämst på bredvärmländska på att uppdatera. Men jag har gjort så mycket annat, varit ett asfaltsbarn av dess like. Har knappt varit hemma, jag har festat och varit på studentmottagningar. Vilken kväll det var, gick på 3 studentmottagningar. Yeu! Jag var inte nykter alls faktiskt. Så är det ibland och jag gillar det. Det finns mycket jag gillar nu, väldigt mycket faktiskt :)

på torsdag kommer det bli en dag med konstant festande. Ska försöka hålla igång i ett dygn och nästa vecka börjar utbildningen. Natt hela veckan, inte okej :)

- Jag? Jag har inte gjort nånting, jag har inte nånting.. jag ville bara ha lite glass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0