bal&uppkörning

What a night.
Ebba, Olle, Filip, Johanna, Emil, Jacob, Ida och Moa kom till mig igår på lite balförfest. Hur trevligt som helst, dracks massa goda drycker och det bjöds på många skratt. Annelie var en ängel och sminkade mig och kära Isabelle fixade frippen på mig.
När klockan blev 18.30 så kom en snygg jävla vit Limo coh hämtade upp oss.. helt sanslöst vad jag ville flytta in i den och stanna där. Där inne dracks det lite för mycket på lite för kort tid tror jag, vet inte. Men något hände där inne i alla fall.
Väl framme vid Valand så var det så mycket snygga människor så jag visste inte vars jag skulle ta vägen, sen fick man ställa upp på en jävla massa bilder. Sen in och käka, ta kort, dansa, sjunga, skrika, dricka, tjöta, dricka lite till. Hela kvällen var totalt jävla klockren, hade grymt kul. Det hade dock inte mina fötter, scheisse i helvete vad jag inte kunde stå på dom när jag väl tagit av skona, Huvva!
Jocke kom och hämtade oss och vi var så olagliga som bara vi kunde 7 pers i en liten jävla bil. Måste sett vackert ut.
Var väl hemma vid 3 kanske, minns inte så väl och kom inte i säng förns vid halv 4. Hade 244 tusen hårnålar i håret, men det hörde kvällen till.
Vaknade halv 6. Nervös som ett as och kunde verkligen inte somna om.. men jag tvingade mig själv och vaknade varje halvtimma tills klockan blev 8. När jag skulle upp för att sedan ta mig till körskolan.. för att sedan köra upp. Var så äckligt jävla nervös så jag trodde jag skulle dö, ska fan aldrig utsätta mig för det igen och det behöver jag inte. När jag parkerat, så satt han jag åkte med tyst. Och jag tänkte fan fan fan fan fan.. men så sa han. Ja, du har fått godkänt.
- eh.. va?
Du har fått godkänt.
Då jävlar kom tårarna, riktiga jävla lättnads och glädjetårar. Även Pia fick till några tårar, pia är bäst. Tack Pia.
JAG KLARADE UPPKÖRNINGEN. thank you lord.
Nu ska jag bara ta igen teorin.

När jag kom hem så anlände thulin hit och vi degade som två äckel. Haha, sov på soffan till Kenny Starfighter och kikade sedan på Zodiac. Nu sitter jag här och borde plugga.. för sista gången på länge hoppas jag.


Jag och världens bästa Thulin <3


tha limo gang<3


<3





- don't worry be happy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0