bye bye gymnasieplugg.

Det var en kväll som hette duga igår i alla fall! Även fast vi inte gjorde något speciellt, jag traskade runt hemma och väntade på att Ebba skulle bli klar med ett skolarbete så att vi kunde gå ut och fira. Vi slutade i alla fall som en redig liten trupp ute, jag kom senare till Queen där vi hängde för kvällen. Där var också Ida, Ebba, Emil, Hampus och Felix. Efter någon timma så kom även David och Samir och hälsade på och det var inte igår man såg dom två, jag hade faktiskt jättetrevligt! Det vart väl lite väl många öl, eller ja.. det kan man aldrig få för mycket av. När Queen stängde så gick vi vidare mot BaBar eller vad fan stället hette.. eller först letade vi efter ett annat tror jag.
Men jag kan säga att jag tror jag glömde min motorik och balans helt på Queen för när vi kom ut så kan man fan tro att jag ville flytta ett spårvagnspår med tån, sinnes vad jag sparkade in i det. Det var verkligen sån smärta också så man undrade om man skulle skratta eller gråta. Jag valde att skratta, haha och tro inte på fan sen att när vi traskar mellan två bilar så ligger det en jävla stege där och smack, så smackar min andra tå i den i en jädra hastighet. Ny smärta, uscha! Jag fick skratta bort den också. Inne på Babar eller va faen stället hette så var la medelåldern 30 eller något. Vi satt med några och lekte en förbannat läskig lek, man skulle räkna och fick inte säga något i elvans gånger tabell eller något med sjuans tabelle eller sjua i. Man skulle säga läget istället, missade man så fick man dricka. Puh! Tror ni jag blev upstressad eller?
Blev en taxi hem från dimman. mys!

Jag var på utbildningen idag med mitt blivande jobb i sommar, från 9.00-16.00 var jag där. Hade sovit ca 3 timmar, och natten innan det var de la 4. Så tror ni jag var trött eller? ja.
Det var jag, ville bara att den jävla utbildningen skulle vara över så jag kunde få komma hem och sova. Det var också det första jag gjorde när jag kom hem, hälsade på Mikael och Oskar, sen gick jag upp och somnade tills klockan kvar över sex till Bruces vackra stämma. Nu sitter jag här och väntar på att Ebba ska höra av sig.. hon sover också den sömntutan.

- En gång ska du vara en av dem som levde för längesedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0