check

yes please! Idag så har jag, filip och thulin jobbat med de där jävla projektarbetet och vet ni.. VI HAR LÄMNAT IN SKITEN! så jävla gött, du har jag två saker kvar i skolan. Sen slipper jag skiten, jävlar va skönt det ska bli. Vi var ute igår och bara chillade, jag ebba och moa.. drack en öl hade vi tänkt. Men det blev fler än en och vi var ute senare än vad vi hade planerat. Så typiskt oss.. Trevligt som fan var det i alla fall! Kom hem sent som fan, trött som tusan.. gick och la mif 2,5 timmar senare så ska jag upp igen. Åka ut till lilla göteborgsvarvet och vara funktionär. Trött? svar ja. Jag och Emelie var vid en korsning och stoppade vägen så att bilarna inte kunde köra där barnen sprang. Det var poliser med oss och alla stannade ju och pratade med dom så vi vart ju sittande. Vi hade i alla fall en fin utsikt, sinnes en av poliserna var verkligen inte ful på en fläck. Skitsnygg! Det är något med män i uniform asså. Brände mig som tusan i ansiktet idag, ser ut som att jag har jobbat 23 mil. Ingen kul syn.. känner att detta inlägget blev helt fucked up och vet inte ens varför jag lägger ut det.

för övrigt så hatar jag folk som bara glider med på bananskal. USCH!

ska sova som fan nu. och luska ut ett och annat, sov gott goda vänner.

- som asfaltsbarn blir man galen om man är borta mer än en timma från stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0