håll ut.

kom in på en öl, stanna på fler. yes, det är precis så jag tror att jag ska spendera min kväll. Tror jag i alla fall, ska upp tidigt imorgon för att gå en utbildning med mitt blivande jobb i sommar. Äscha då, jag klarade en uppkörning på för få timmars sömn och en lite baksmälla.. så varför skulle jag inte klara detta? well well, vi är unga och det tackar jag fan och hans moster för. Även om jag börjar vara lite åldersnojig, jag vet att jag inte behöver vara det inom de närmsta 10 åren. Fast man kan ju inte låta bli att tänka, helvete vad gammal jag är!? Det är snart som man inte får göra bort sig på fyllan och folk tror att man har någon kromosom för mycket om man åker pulka och skrattar som ett as. Det är synd, men det är som mormor säger.. Man växer upp, men man kan alltid ha kvar barnasinnet och det kommer jag ha. Har alltid varit ett barn och det kommer jag alltid att vara.

Har spelat lite sims i väntan på att höra av Ebba, hörde från henne nu och det ser ut som att vi ska ut och fira med en öl eller fler. Betygen sätts idag, sista arbeten inlämnade, deg i skolan och 2 veckor kvar till studenten. Det kan nog inte bli bättre.. samtidigt är det lite vemodigt. Att man ska stå där man alltid drömt om att stå.. Kommer ihåg när vi gick i 9an typ.. och sjöng "för vi har inte tagit studenten, för vi har inte tagit studenten. Det gör vi om 3år." Det känns som igår och nästa vecka står vi där.. WOH! Tursamt att jag har köpt mig en vattenfast mascara dagen till ära.. Jag kommer ju att fälla en tår för mycket. Alla människor som man träffat varje dag och sen inte träffa? Det är hemskt, hua! Vi har kommit från till att det kommer bli en dag av förträrande av alkohol av dess like. Börjar vid kl 8.00 vid champagnefrukosten, sen vid utspringet, sen vid flaket, sen vis mottagningen, sen ute på kvällen. Det är lika bra att vi slutar dricka nu.. För det är ingen idé vi kommer och inte är törstiga den 10e. Najs säger jag bara!
Fick även höra idag att vi kanske inte får någon musik till utspringet, WHAAT!? tänkte jag då. Lärarna orkar inte ta tag i att hitta högtalare eller vad fan jag hörde. Då jävlar ska jag fan sjunga våran utspringslåt själv om det så behövs.. Don't stop me now med Queen. Tycker faktiskt inte att vi kunde haft en bättre låt :)

Nog dillat för mig.


fina fina du.

- Lär som om du skulle leva för evigt. Lev som om du skulle dö i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0