I'TS AAAAAAALIIIIVE

Jag lever.
For ut på bravader igår med Ebba och Ida, osv. Det var förbannat trevligt i alla fall vill jag lova.
Nu sitter jag och fifilurar på vad fan jag ska göra idag.. såg att forest gump går på tv ikväll så man kanske ska gotta ner sig och kika på den. Var trots allt ett tag sedan man såg den fina rullen.
Jag gillar inte lördagar när man inte vet vad man ska göra, jag blir rastlös av att bara tänka på det.. fick en go start på dagen i alla fall. Men nu? vad händer då. Får se, bollen är rund. Allt kan hända, känner jag mig själv rätt så vet jag att jag inte kommer kunna sitta ensam och titta på en film utan att flippa.. Jag ska må i alla fall.
Gör det ni med.

å hörs sen.

- Det enda i livet som man ångrar är de chanser man inte tog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0