kompis

Varför har någon jävler planerat att jag måst gå upp vid 7 imorgon trots att jag inte ens har skola? kul. Ska fara till tandläkaren och kika läget där inne. Snyggt att det kom på samma dagjävel som balen.. smällar man får ta.
Har previs duschat och tränat ikväll.. Känns jobbigt att stå inför det dilemma som jag gör nu. Shit happends och jag orkar inte, varför kan inte allt bara växa på träd så kan man gå runt och plocka lite?
Ibland kan man inte låta bli att undra varför han där uppe inte gjorde det mer livsgliderisamt att leva.
Funderar faktiskt på att lägga mig och kolla på en film och somna till den eller något liknande, kanske fortsätta med att kolla klart på Saw.

Människor, hur tänker dom egentligen? Och vad har dom för baktanke när dom gör vissa saker, jag önskar att jag kunde gå in i folks hjärnor som Sookie gör och bara läsa sönder tankarna och förstå som självaste Einstein.

nog det mest skumma inlägg jag gjort på länge.


lekte med Ebbas löshår hemma hos henne i Lördags natt, trevligt. Mycket trevligt :)

- underbart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0