måndagar

Det var ingen bra dag idag. Synd det, för jag fick sova ca 10 timmar och sov hur gott som helst.. Men man kan nog lugnt säga att jag vaknade på fel sida. For i alla fall till skolan, hade opponering över arbetena vi gjort i historia b, gick åt helvete. Jag var nöjd som fan med mitt arbete, men det räckte tydligen inte till.. fick syn på något jobbigt och for hem kvickare än kvick och gick ut med Ozzy.

Annars har jag inte gjort något vettigt alls idag mer än att sura, har varit en riktig surpuppa idag. Var inne hos grannarna en sväng och hämtade en nyckel, ska vara barnvakt imorgon :) Ska bli najs, hoppas Erik inte blir uttråkad bara.

Camilla och jag var ute och gick en sväng förut, vi gick till oves och köpte varsin pucko. Den satt som gjutet, lyckades sedan flörta med mig hem till henne och så kikade vi på en film. Post Grad hette den, en jävla kärleksfilm. Ska jag vara ärlig så hängde jag inte riktigt med i vad den handlade om och så hade den jobbigaste slutet!

Imorgon så blir det sommarshopping för hela slanten med Millan, känns som att det sitter lägligt nu till värmen och min bitterhet! Ska ut tidigt, så ska försöka lägga mig och sova lite nu.
until then, sleep tight.

- Upp och ner är lika långt, men inte lika lätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0