muma

gick upp tidigt idag för att dra med Camilla till stan och shoppa lite sommarnödvändigheter, hittade faktiskt en del gottit! Gladiatorskor, två oversize tröjor, en tunika och en plånbok och väska. Love it! Nu behöver jag inte slösa mina pengar på ett bra tag. Känner jag mig rätt kommer jag att glömma att jag skrev den här meningen här redan imorgon.
När jag kom hem så var jag gick jag till dagis och hämtade Erik som jag har varit barnvakt för hela kvällen, det tar fan på krafterna att springa runt och hålla reda på en unge hela tiden. Han är en liten prins, så det går bra ändå! Även fast jag måste räkna väldigt långsamt till tio ibland.

Annars har jag inte gjort något alls idag, jag gick ut och gick i en timma med Ozzy i en jävla fart efter jag kikat på the mentalist. Han är ju förjävla snygg den där Patrik Jane, komsi komsi. Nu är jag i alla fall så slut i benen så det är sjukt!
Ska upp imorgon och fixa med företaget och banken, vuxenpoäng.
ta hand om er.

2 veckor, 2 jävla veckor.

- Den som fått ut mest av livet är inte den som levt längst, utan den som levt var minut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0