promnight

Nu sitter jag och bara väntar på att mamma kan komma hem och kika på mitt hår och säga om det är fint eller inte. Eftersom den som skulle fixa mitt hår inte kunde, waha! Lite smått panik, men jag tror jag kan ha fått till det hyffsat bra i alla fall! Jag vet inte, det där med döda grejer är inte min grej. Väntar även på att mammas kompis ska komma hit så hon kan sminka mig.. Jag gillar det! Ikväll är det bal bal bal kl 19.30 vid Valand. Så kommer Limon klockan 18.30 så det blir att yra runt i stan som lyxlirare och bara älska livet. Inom en snar framtid lär det droppa in lite par här och där, så vi kan påbörja förfesten. 

- will you go to prom with me and dance and dance and dance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0