torsdag

HELL YIHA!
Sitter och ler som en riktig jävla fjolla bara kan göra. Har precis skickat in min sista uppgift i skolan. Så nu mår man som bara man själv kan. Vi får se vad som väntar för kvällen , får väl bli någon bravad för att fira hoppas jag .. Ebba måste bara bli klar med ett jävla arbete. Känner att jag svär väldigt mycket.. men jag tycker lixom att det betonar mer vad det är man vill och känner. Eller vad säger ni?

Igår var jag och thulin på Hannas Studentbjudning som sagt och det var väldigt trevligt, med gott folk, god mat och dryck. Det var dock lite kallt ute så man njöt ju inte direkt av de svenska vädret.
Efter det var jag ute på ännu mer bravader och dom tycker jag om.
haha, jag älskar att göra omprov. Särskilt när man inte har pluggat så värst bra som jag .. så kommer man till skolan. Så placerar dom en i ett rum sjäv.. så vad gör man inte då? man är väl mänsklig. Klart som fan att man fuskar! Love it.

- you will be the leader of a big old band.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0